BESTELLEN EN BETALEN

 

Bestellen - Op welke manieren kan ik mijn product bestellen?

Het bestellen van uw product gaan veilig en snel via de webshop. Selecteer het juiste product, klik op de knop "in winkelwagen" en het product is in uw winkelwagen. Klik vervolgens op je winkelwagen om door het betalingsproces heen te gaan en na betaling is de bestelling compleet. 
 
  1. Selecteer uw producten; met de knop "bestel nu" voegt u het product toe. Wanneer u meerdere wilt van een soort, dan past u het aantal hierin aan. Met de knop "Ga verder met winkelen" gaat u terug naar de shop. Wilt u een toegevoegd product toch niet? Dan kunt u met het kruisje het product verwijderen. Klaar om uw aankoop door te voeren? Druk dan op "Bestelling afronden". 
  2. Bestelformulier invullen; in dit scherm kunt u het complete overzicht zien met gegevens die u mag invullen om de bestelling af te ronden. Wij gebruiken deze gegevens om uw bestelling te vervoeren. De gegevens met een * zijn daarom ook verplicht. Wilt u een ader afleveradres dan uw factuuradres, dan kunt u de optie aan vinken "verzend naar een ander adres". Bent u klaar gegevens invoeren, kies dan bij de volgende stap uw gewenste verzendmethode. 
  3. Kies uw bethaalmethode; U kunt op verschillende manieren bij ons betalen. Alleen de optie "AfterPay"is beschikbaar voor particulieren tot een orderbedrag van €1000,-. Verder op deze pagina kunt u onze betaalmethodes uitgebreid doornemen. Elke betaling wordt in een beveiligde omgeving gemaakt zodat u uw bestelling veilig via onze webshop kunt maken.
  4. Aanvullende informatie en bevestiging van bestelling; controleer of alle ingevulde informatie juist is. U kunt bij opmerkingen aangeven of wij de bestelling later moeten leveren of ergens kunnen achter laten wanneer u niet thuis bent. Mocht u nog aanpassingen willen maken in uw bestelling, dan drukt u op "wijzigen bestelling" en past u uw bestelling aan. Is alles juist ingevuld, dan drukt u op bestellen.
 
Ook is het mogelijk om vooraf een offerte te krijgen. Neem dan contact op met ons serviceteam via 085 0656192 of [email protected]
 
 

Een bestelling wijzigen

Het kan natuurlijk zijn dat u iets wilt wijzigen nadat u een bestelling bij ons geplaatst heeft. Aangezien wij altijd snel leveren, is het fijn om direct een wijziging bij ons door te geven. Hieronder de situatie mogelijkheden;

 

  • Een bestelling wijzigen of annuleren die nog niet verzonden is:

Wilt u een bestelling aanpassen, aanvullen of annuleren, die nog niet verzonden is? Dan kunt u het beste telefonisch contact opnemen via 085 0656192 op die manier kunnen we direct voor u aanpassingen hierin maken. Is het na kantooruren of krijgt u ons telefonisch niet te pakken, dan graag een mail naar [email protected]

 

  • Een bestelling wijzigen of annuleren die al verzonden is:

Wilt u een bestelling aanpassen of annuleren die al verzonden is? Dan kunt u het pakket weigeren wanneer deze bij u wordt aangeboden door de bezorger. Uw bestelling wordt dan naar ons terug gestuurd. Bij (terug)ontvangst nemen wij contact met u op zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Het weigeren van een bestelling is verder kosteloos.

 

Levertijd

Bestellingen die vóór 15:00 uur bij ons betaald zijn, worden de volgende werkdag op locatie gratis geleverd. Mocht een product niet op voorraad zijn of een andere levertijd hebben, dan zullen wij u daar direct van op de hoogte brengen.

 

Status van uw bestelling

Altijd fijn om te weten hoe het met uw bestelling is. Bij ons gaat het als volgt;

 

  • Orderbevestiging

Na het maken van uw bestelling, ontvangen wij deze en krijgt u van ons een orderbevestiging per mail. In deze mail vindt u alle gegevens die u heeft ingevuld tijdens het besteld proces en de bestelde producten. Ook kunt u uw factuur in de bijlage van deze email terug vinden.

 

  • Betaalbevesting

Heeft u direct betaald via een methode zoals iDeal of PayPal, dan ontvangt u per afloop van uw transactie bij uw bank een betaalbevestiging. Wanneer u heeft gekozen voor een bankoverschrijving dan ontvangt u een betaalbevestiging na ontvangst van betaling. 

 

  • Verzendbevestiging

Wanneer uw bestelling binnen ons magazijn klaar staat en voor verzending wordt aangemeld, dan ontvangt u van ons een verzendbevestiging email. Deze wordt de volgende werkdag bij u geleverd. Onze vervoerder voert de bestellingen s'avonds in waardoor u op de afleverdag 's ochtends een track and trace code ontvangt. Hierop kunt u een tijdsbestek zien, waarin onze vervoerder langs komt met uw bestelling.

Meestal ontvangt u een telefoontje een half uur voordat zij komen. Bent u op dit tijdstip niet beschikbaar, laat het ons dan even weten via 085 0656192. Eventueel kan de vervoerder met uw instructies de bestelling ergens op locatie achterlaten. 

Heeft u geen track and trace code ontvangen? Geen stress, enkele bestellingen met o.a. steigeraanhangers kunnen wij ook met eigen vervoer komen leveren waardoor u geen track and trace ontvangt. Meestal geven we dit van te voren aan of neem anders contact met ons op, wanneer dat niet duidelijk is.

 

Waar vind ik mijn factuur:

  • Nadat een bestelling voltooid is ontvangt u per mail een orderbevestiging met daarin de factuur als bijlage.
  • Heeft u een account? Dan vindt u de factuur en status verzending hier.
  • Factuur kwijt? Neem contact met ons op, we kunnen vanuit ons systeem de factuur nogmaals verzenden naar u.

 

 

Betaalwijze - Op welke manieren kan ik afrekenen?

Bestel en betaal veilig via onze webshop met één van de onderstaande betaalwijzen. Is je bestelling betaald? Dan nemen wij de order direct in behandeling. Bestelling voor 15:00 uur betaald worden de volgende werkdag gratis op locatie geleverd.

 

ideal betalingenmastercard  iDeal & Creditcard  

De artikelen die wij via onze website aanbieden kunnen op verschillende manieren worden betaald. De gemakkelijkste manier om online te betalen is met iDEAL. Wij maken gebruik van de iDEAL diensten van Mollie. Internetbankieren via de volgende banken ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, de Triodos Bank of de van Lanschot bank.

Na het afronden van je bestelling selecteert je je eigen bank. Vervolgens wordt je naar de betaalpagina van jouw bank geleid. Na het inloggen staat hier je betalingsopdracht al ingevuld klaar. Je hoeft alleen je controle nummer nog maar in te vullen om de betaling af te ronden. 

 

Overboeken betaling 

Vooruitbetaling

Bij overschrijven (ook wel vooruitbetalen) maak je zelf het bedrag van de bestelling over. Alle gegevens hiervoor staan in de bevestigings e-mail die je na de bestelling ontvangt. Zodra we de betaling ontvangen hebben versturen we de bestelling. Let op dat bij overschrijven het soms 1 tot 3 dagen kan duren voordat het bedrag op onze rekening is overgeboekt. Bij vooruitbetaling dien je het totaalbedrag inclusief btw over te maken op bankrekening t.n.v. Steigerdeals B.V.

 

Afbeeldingsresultaat voor afterpay logo gifAfterPay

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland) AfterPay voert voor Steigerdeals.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Steigerdeals.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay, kun je betalen tot een bedrag van € 1000,-. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevens controle uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement.

Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.

 

Paypal betaling PayPal 

PayPal is een veilige manier om online te betalen. U betaalt met uw bankpas of creditcard zonder daarbij uw bankgegevens aan de verkoper door te geven. PayPal is bovendien een snellere manier om uw online-aankopen te betalen.  Steigerdeals krijgt uw bankgegevens niet te zien. U heeft wel een PayPal-rekening nodig.
 
 
Klarna

Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen
  • Gespreid Betalen

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna . Algemene informatie over Klarna vindt u hier . Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

 

In 3

In 3 keer gespreid betalen tegen 0% rente

Komt een grote uitgave niet goed uit maar wilt u geen schulden of extra kosten? Dan kiest u voor in3. De enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. U betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. Lees de hier de in3 betalingsvoorwaarden.

 

bancontact Bancontact / Mister Cash / Soforte Banking  (België)

Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België. Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Mister Cash. U kunt direct uw aankopen betalen in een voor u vertrouwde bankomgeving.

 

Bedrijven uit België

Heeft u een bedrijf gevestigd in België en bent u in het bezit van een BTW nummer, dan kunnen wij intracommunautaire leveren, d.w.z. met vrijstelling van de BTW. Vermeld hiervoor s.v.p. uw BTW nummer tijdens het bestellen. Er word dan automatisch een exportorder voor u aangemaakt zonder BTW (intracommunautaire levering).

 

Bankgegevens

Ten gunste van: Steigerdeals B.V.
IBAN: NL64INGB0774057122
BIC: INGBNL2A 
BTW nr.: NL 85.7567676B01