Contact
Stel je vraag aan Steigerdeals
Telefonisch bereikbaar van: maandag - vrijdag: 07.30 - 19.00 uur (voor het snelste antwoord)
Nederland: 085-0656192 (gratis)
België: 003185-0656192
Of via de online chat of stuur een e-mail naar: [email protected]
Contact kantoor
Bekijk hieronder veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen worden als ze voor 12:00 zijn besteld en op voorraad zijn dezelfde dag met de bezorgdienst verstuurd.
- Maandag voor 12:00 besteld is dinsdag geleverd, na 12:00 besteld is levering op woensdag.
- Dinsdag voor 12:00 besteld is woensdag geleverd, na 12:00 besteld is levering op donderdag.
- Woensdag voor 12:00 besteld is donderdag geleverd, na 12:00 besteld is levering op vrijdag.
- Donderdag voor 12:00 besteld is vrijdag geleverd, na 12:00 besteld is levering op zaterdag.
- Vrijdag voor 12:00 besteld is maandag geleverd, na 12:00 besteld is levering op dinsdag.
- Zaterdag voor 12:00 besteld is dinsdag geleverd, na 12:00 besteld is levering op dinsdag.
LET OP: De levertijd buiten Nederland in Europa kan variëren tussen 2 tot 7 werkdagen.
Wanneer wordt je bestelling geleverd?
Wij sturen je altijd een email als de bestelling is aangemeld voor verzending. In de meeste gevallen ontvangt je daarna ook een track and trace code van ons met daarin de afleverdag. Op de afleverdag kun je vanaf 's ochtend vroeg zien hoe laat de vervoerder langskomt, binnen een tijdsblok van 2 uur. Mocht er een vertraging zijn of een later bezorgmoment zijn, dan zal je dit ook via de mail te horen krijgen.
Track & trace code
Elke bestelling krijgt van ons een track and trace code. Deze ontvangt je op de dag van de aflevering in je mailbox. Heb je geen track and trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie via +31(0)85 – 065 61 92.
Aangeven locatie of afleverdag
Liever je bestelling bezorgd op een andere locatie? Dat kan! Ook kun je een gewenste afleverdag aangeven. Graag aangeven in het bestelformulier bij de opmerkingen of een mail sturen naar [email protected]. Let op: wanneer de bestelling reeds verzonden is, zijn deze voorkeuren niet meer mogelijk.
Kan ik ook producten afhalen?
Rekenen jullie verzendkosten?
Wat als het artikel niet bevalt?
Retourprocedure
Retourneren na 14 dagen zichttermijn is alleen mogelijk indien artikel binnen de garantietermijn een fabricagefout bevat. U moet ons hier schriftelijk van op de hoogte stellen. Na beoordeling van het geretourneerde artikel zullen wij het volledige aankoopbedrag exclusief de verzendkosten van het retourneren aan u crediteren.
Ik heb een klacht of opmerking
Op welke manieren kan ik afrekenen?
Bestel en betaal veilig via onze webshop met één van de onderstaande betaalwijzes. Is je bestelling betaald? Dan nemen wij de order direct in behandeling.
De artikelen die wij via onze website aanbieden kunnen op verschillende manieren worden betaald. De gemakkelijkste manier om online te betalen is met iDEAL. Wij maken gebruik van de iDEAL diensten van Mollie. Internetbankieren via de volgende banken ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, de Triodos Bank of de van Lanschot bank.
Na het afronden van je bestelling selecteert je je eigen bank. Vervolgens wordt je naar de betaalpagina van jouw bank geleid. Na het inloggen staat hier je betalingsopdracht al ingevuld klaar. Je hoeft alleen je controlenummer nog maar in te vullen om de betaling af te ronden.
Vooruitbetaling
Bij overschrijven (ook wel vooruitbetalen) maak je zelf het bedrag van de bestelling over. Alle gegevens hiervoor staan in de bevestigings e-mail die je na de bestelling ontvangt. Zodra we de betaling ontvangen hebben versturen we de bestelling. Let op dat bij overschrijven het soms 1 tot 3 dagen kan duren voordat het bedrag op onze rekeing is overgeboekt. Bij vooruitbetaling dien je het totaalbedrag inclusief btw over te maken op bankrekening t.n.v. Steigerdeals B.V.
AfterPay
AfterPay – Digitale Factuur (Nederland) AfterPay voert voor Steigerdeals.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt bij Steigerdeals.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500,- als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay, kun je betalen tot een bedrag van € 1000,-. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement.
Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.
PayPal
Betaalmethodes van Klarna
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.
- Achteraf Betalen
- Gespreid Betalen
U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna . Algemene informatie over Klarna vindt u hier . Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.
In 3 keer gespreid betalen tegen 0% rente
Komt een grote uitgave niet goed uit maar wilt u geen schulden of extra kosten? Dan kiest u voor in3. De enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. U betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. Lees de hier de in3 betalingsvoorwaarden.
Bancontact / Mister Cash / Soforte Banking (België)
Bancontact / Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België. Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Mister Cash. U kunt direct uw aankopen betalen in een voor u vertrouwde bankomgeving.
Bedrijven uit België
Heeft u een bedrijf gevestigd in België en bent u in het bezit van een BTW nummer, dan kunnen wij intracommunautaire leveren, d.w.z. met vrijstelling van de BTW. Vermeld hiervoor s.v.p. uw BTW nummer tijdens het bestellen. Er word dan automatisch een exportorder voor u aangemaakt zonder BTW (intracommunautaire levering).