Garantie & klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Is er iets waar je niet tevreden over bent? Laat het ons weten, dan zorgen wij 100% voor een oplossing.
Het kan wel eens voorkomen dat er iets gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Vanuit onze fabriek komt er een fabrieksgarantie op de lasverbindingen van onze producten. Deze fabrieksgarantie is 5 of 10 jaar. Andere garanties zullen worden beoordeelt door, en zijn de verantwoordelijkheid van, de fabrikant.
Mocht er dus iets zijn, meld het dan direct aan aan onze klantenservice:
Telefonisch bereikbaar van: maandag - vrijdag: 07.30 - 22.00 uur (voor het snelste antwoord)
Nederland: 085-0656192 (gratis)
België: +31(0)85 – 065 61 92
Of stuur een e-mail naar: [email protected]
Steigerdeals B.V. is niet verantwoordelijk voor eventuele vervolgschade, die ontstaat door bijvoorbeeld incomplete levering of schade tijdens het transport. Wij raden je aan om bij het in ontvangst nemen van je bestelling, altijd zelf te controleren of je bestelling compleet is en of er eventuele schade is ontstaan. Je kunt op dat moment ook de bestelling weigeren.
Bij schade kun je dan ook zo snel mogelijk contact met onze klantenservice opnemen binnen 1 à 2 werkdagen. Nadat je schade bij ons bekend is, gaan wij deze zo snel mogelijk beoordelen en wanneer we deze honoreren zorgen wij voor een snelle en goede oplossing, of nalevering.
Niet tevreden?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Op die manier kunnen we altijd naar een passende oplossing kijken en zorgen.
Klacht indienen
Komt dit allen niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.